Vueling no li cancel·la el vol però l'avió marxa sense ella
Una manresana es queda a terra perquè una de les hostesses de la companyia no sabia on l'havia de dur
ARA A PORTADA
-
-
L'abat de Montserrat: «Rebem amb joia l'elecció de Lleó XIV, és un perfil de certa independència» Redacció
-
Sor Lucía Caram sobre Lleó XIV: «És un moment d'esperança. Té una visió molt clara de la realitat eclesial i mundial» Redacció
-
Sonen de joia les campanes de l'Abadia de Montserrat després de la fumata blanca del Vaticà Redacció
-

- Aina Font Torra
- Periodista de NacióManresa i Criar.cat
Publicat el 04 de juliol de 2016 a les 11:29
Actualitzat el 04 de juliol de 2016 a les 11:31
L'aerolínia espanyola Vueling està sent notícia per la multitud de vols que està cancel·lant i pels nombrosos retards en la sortida d'alguns avions. Però la història d'una manresana que aquest dissabte passat havia d'anar a Croàcia no té res a veure amb cap endarreriment, ans al contrari: l'avió va marxar sense ella.
L'afectada havia d'agafar un avió dissabte al matí, amb dues amigues més, cap a la ciutat de Zadar. Un cop havent facturat les maletes i a deu minuts de fer l'embarcament, la van cridar per megafonia perquè la maleta que havia facturat tenia un càmping gas a dins, i no el podia dur. "Em van dir que m'havia d'acompanyar una hostessa de la companyia fins el lloc on hi havia les maletes facturades, però resulta que no sabia [l'hostessa] on havia d'anar", declara la bagenca. "Quan per fi vam arribar-hi, la targeta de l'hostessa no funcionava i no podíem obrir la porta. Finalment va arribar un guàrdia de seguretat i ens va facilitar l'entrada", comenta. Un cop tret el càmping gas de la bossa es van dirigir de nou cap a la porta d'embarcament, però, per sorpresa seva, l'avió ja s'havia enlairat. "Per un minut no l'has agafat", li van dir, al·legant que la coordinadora del vol va manar que el vol marxés.
"Ells m'havien assegurat que podria agafar el vol però no va ser així; em van dir que no patís", explica l'afectada, que declara que les hostesses ("que van ser molt amables") li van dir que anés al taulell de reclamacions perquè li facilitessin un vol gratuït cap a Croàcia.
"Vaig estar cinc hores fent cua. Allà em vaig trobar gent que venia de Mallorca i de Malta que no tenien la seva motxilla; gent a qui se li havien cancel·lat els vols; persones que no podien fer el check in per internet... allò era un embolic". Un cop li va arribar el torn, la companyia li va dir que no tenia cap vol lliure que anés cap a Zadar i n'hi van donar un que arribava a la ciutat d'Split (a 3 hores amb autobús de Zadar), pel dia següent.
Diumenge a la tarda la manresana es va retrobar amb les dues companyes amb qui ha de fer el viatge. "Espero que això de Vueling s'arregli perquè és un caos total, i més, quan estem en època de vacances", conclou.
L'afectada havia d'agafar un avió dissabte al matí, amb dues amigues més, cap a la ciutat de Zadar. Un cop havent facturat les maletes i a deu minuts de fer l'embarcament, la van cridar per megafonia perquè la maleta que havia facturat tenia un càmping gas a dins, i no el podia dur. "Em van dir que m'havia d'acompanyar una hostessa de la companyia fins el lloc on hi havia les maletes facturades, però resulta que no sabia [l'hostessa] on havia d'anar", declara la bagenca. "Quan per fi vam arribar-hi, la targeta de l'hostessa no funcionava i no podíem obrir la porta. Finalment va arribar un guàrdia de seguretat i ens va facilitar l'entrada", comenta. Un cop tret el càmping gas de la bossa es van dirigir de nou cap a la porta d'embarcament, però, per sorpresa seva, l'avió ja s'havia enlairat. "Per un minut no l'has agafat", li van dir, al·legant que la coordinadora del vol va manar que el vol marxés.
"Ells m'havien assegurat que podria agafar el vol però no va ser així; em van dir que no patís", explica l'afectada, que declara que les hostesses ("que van ser molt amables") li van dir que anés al taulell de reclamacions perquè li facilitessin un vol gratuït cap a Croàcia.
"Vaig estar cinc hores fent cua. Allà em vaig trobar gent que venia de Mallorca i de Malta que no tenien la seva motxilla; gent a qui se li havien cancel·lat els vols; persones que no podien fer el check in per internet... allò era un embolic". Un cop li va arribar el torn, la companyia li va dir que no tenia cap vol lliure que anés cap a Zadar i n'hi van donar un que arribava a la ciutat d'Split (a 3 hores amb autobús de Zadar), pel dia següent.
Diumenge a la tarda la manresana es va retrobar amb les dues companyes amb qui ha de fer el viatge. "Espero que això de Vueling s'arregli perquè és un caos total, i més, quan estem en època de vacances", conclou.
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit per treballs d'Aigües de Manresa al carrer Martí Julià
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I de Manresa, dilluns al matí
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau per la Fibromiàlgia i les Síndromes de Sensibilització Central
-
Societat Afectacions de trànsit per esdeveniments festius als barris Vic-Remei i Poble Nou