Els Bombers han extingit aquest dijous al matí un incendi en un bar de Sant Feliu Sasserra. El 112 ha rebut l'avís poc després de 2/4 de 9 del matí i els Bombers han desplegat cinc dotacions. El foc ha afectat la fregidora de l'establiment i també el sistema de ventilació. Per la seva banda, el SEM ha informat que a conseqüència de l'incendi ha activat dues unitats i ha atès i traslladat dues persones ferides menys greus a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa.
Dues persones ferides menys greus per un incendi a un bar de Sant Feliu Sasserra
El SEM ha traslladat els afectats a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa
- Imatge d'arxiu d'una ambulància del SEM -
- Nebridi Aróztegui
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de novembre de 2025 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Successos
S'enfronta a tres anys de presó per magrejar-li els glutis a una menor a Monistrol
-
Successos
Un incendi crema 150 metres quadrats de vegetació prop del Guillem Catà de Manresa
-
Successos
El jurat declara culpables tres dels quatre acusats per la mort d'un home a Callús
-
Successos
Vuit detinguts ingressen a presó per una operació contra l'explotació sexual
-
Successos
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
-
Successos
Castellbell exigeix reobrir un tram del camí ral del Raval del Ferran tallat il·legalment
