Una nena de 3 anys ha mort aquest diumenge a la tarda en una piscina privada d'una finca de la urbanització Mas Pallí, de Calonge (Baix Empordà), segons informa el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat els equips d'emergències, que han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar a la nena però no han pogut salvar-li la vida. Tot apunta que la petita s'hauria ofegat, però han traslladat el cos a l'Institut de Medicina Legal de Girona, on li faran l'autòpsia que determinarà les circumstàncies de la mort
Hores abans, una nena estrangera de quatre anys ha quedat en estat crític després d'estar a punt d'ofegar-se a la piscina d'una masia de la urbanització Vallcanera de Sils (La Selva). L'avís ha estat a les 17:57 de la tarda i el SEM l'ha traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona.
Mor una nena de 3 anys ofegada en una piscina privada de Calonge
Els equips d'emergència que s'han desplaçat fins al lloc dels fets, una finca de la urbanització Mas Pallí, no han pogut fer res per salvar-li la vida
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2016 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 7 de gener: es mantenen les alertes per fred i neu
-
Societat
Mor un home sense llar en un pàrquing a Badalona durant l'onada de fred
-
Societat
La grip es manté per sobre del nivell moderat de transmissió després de Nadal
-
Societat
Una administració de loteria del Prat de Llobregat ven 7 dècims del primer premi i ha de tornar 3 més
-
Societat
El 06703, primer premi de la loteria de Reis 2026, cau a una desena de municipis catalans
-
Societat
Catalunya registra mínimes de -12 graus el dia de Reis en plena onada de fred
