Una nena de 3 anys ha mort aquest diumenge a la tarda en una piscina privada d'una finca de la urbanització Mas Pallí, de Calonge (Baix Empordà), segons informa el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat els equips d'emergències, que han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar a la nena però no han pogut salvar-li la vida. Tot apunta que la petita s'hauria ofegat, però han traslladat el cos a l'Institut de Medicina Legal de Girona, on li faran l'autòpsia que determinarà les circumstàncies de la mort
Hores abans, una nena estrangera de quatre anys ha quedat en estat crític després d'estar a punt d'ofegar-se a la piscina d'una masia de la urbanització Vallcanera de Sils (La Selva). L'avís ha estat a les 17:57 de la tarda i el SEM l'ha traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona.
Mor una nena de 3 anys ofegada en una piscina privada de Calonge
Els equips d'emergència que s'han desplaçat fins al lloc dels fets, una finca de la urbanització Mas Pallí, no han pogut fer res per salvar-li la vida
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2016 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat
Alerta per pluges intenses a 21 comarques del litoral aquest dimarts 16 de desembre
-
Societat
Primera convocatòria de cursos de català per al 2026: consulta el calendari per nivells
-
Societat
La prescripció d’antidepressius a Catalunya ja va pujar abans de la Covid i el Clínic demana més especialistes
-
Societat
Abonament de transport públic únic a tot l'Estat per 60 euros al mes: Rodalies, Mitjana Distància i busos
-
Societat
La compravenda d’habitatges bat rècord a l’octubre amb més d'11.000 operacions per primer cop des del 2007
-
Societat
Condemnen CatSalut a indemnitzar un pacient amb 67.000 euros per «mala praxi» en la cura d'un tall al dit
