[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rndnN8cSiWU[/youtube]
És un judici a la democràcia, als que van posar les urnes i van obeir el mandat democràtic de l'1 d'octubre. Un procés que posa a prova la qualitat democràtica d'Espanya i de la seva Justícia, així com la capacitat de resistència i de resposta de les forces independentistes. I a NacióDigital ho tenim tot a punt per informar-vos-en amb detall i rigor. En els propers dies posarem en marxa l'especial Judici a l'independentisme, un diari monogràfic on hi trobareu tota la informació per explicar-vos tots els detalls del que passi al Tribunal Suprem a partir del dia 12, però també de les reaccions que es generin a Catalunya.
El futur polític del país es courà al Suprem i el resultat condicionarà les relacions entre la Generalitat i la Moncloa, i la durada de la legislatura catalana i espanyola. Des del diari digital líder desplegarem tots els recursos periodístics en aquest especial, que inclourà la retransmissió en directe de les sessions i un minut a minut dels periodistes desplaçats a la capital espanyola, que podreu seguir des de tots els dispositius.
Notes de veu, vídeos i experts
Les cròniques, reportatges, entrevistes, opinions i els temes de dades i interactius es veuran complementats per vídeos dels millors moments i resum del dia, i comentaris d'àudio des de Madrid (o des del punt d'interès informatiu que sigui) cada migdia. Aniran a càrrec del subdirector, Ferran Casas; el redactor en cap, Joan Serra Carné; el cap de Política, Oriol March; i les redactores Aida Morales i Sara González.
Els continguts especials, que fa setmanes que preparen la redacció i el departament de tecnologia, es complementaran amb noves seccions per cobrir el judici des de tots els angles. El catedràtic de dret penal de la UOC Josep Maria Tamarit respondrà cada divendres al migdia, en una sessió de Facebook live, les preguntes de la redacció i dels lectors, i valorarà el que hagi passat al Suprem i la repercussió que pot tenir. La seva secció portarà per títol "Amb toga". El periodista Joan Canela, que forma part de l'equip de Media.cat, l'observatori crític dels mitjans, farà la secció diària "La caverna, a judici" amb l'anàlisi de la premsa espanyola, i Germà Capdevila atendrà el ressò a la premsa internacional.
Newsletter nocturna
Les newsletters matinals del Despertador (de dilluns a dijous) i La Brúixola (divendres), a càrrec de Ferran Casas i Joan Serra Carné respectivament, tindran un suplement nocturn els dies de sessió al Suprem. Els que hi esteu subscrits rebreu cada vespre un petit resum i una selecció, en format escrit i audiovisual, del més destacat de la jornada.
Si voleu seguir el judici des de tots els punts de vista, heu de seguir NacióDigital i les seves xarxes (Twitter, Facebook, Telegram i Instagram). I els propers dies estigueu molt atents a l'especial Judici a l'independentisme.
NacióDigital serà el diari del judici a l'independentisme
El digital líder en català estrenarà seccions, formats audiovisuals, i continguts de profunditat i anàlisi en un monogràfic especial sobre el que passi al Tribunal Suprem, que cobriran a Madrid diversos dels seus periodistes
Ara a portada
-
Economia Junts diu que el seu aval a l'informe de Competència dona arguments a Sánchez per frenar l'opa al Sabadell Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ayuso, la creadora del nacionalisme madrileny que escalfa a la banda per dirigir el PP Tania Tapia Díaz
-
Política La CUP, un any després del 12-M: del declivi electoral a la negociació (puntual) amb el Govern Sara Escalera
-
Publicat el 03 de febrer de 2019 a les 18:00
Et pot interessar
-
Cultura Tots els detalls del nou Festival Grec a Barcelona: el retorn dels grans noms internacionals
-
Cultura Un passeig pel Titanic, des de la seva construcció fins al seu tràgic enfonsament
-
Cultura Nació reforça i reorganitza la seva redacció per conquerir nous públics
-
Cultura Eva Arderius, nova directora de l'Agència Catalana de Notícies