El Carnaval de Taradell va tornar a ser un èxit, amb una lluïda i divertida rua amb 13 carrosses i 6 comparses aquest dissabte al vespre. Per tercer any consecutiu, el món extraterrestre d'Els Troneres va guanyar el Carnaval de Taradell. Tal com informa Ràdio Taradell, organitzadors de la rua, la colla taradellenca ho va fer amb la carrossa "Després de tant esperar els marcians s'han revelat, ni la Nasa ni ningú volem a Mart". El premi eren 400 euros en metàl·lic. Aquesta carrossa també va participar a Centelles i Torelló.
En segon lloc, també van repetir podi els taradellencs "Peti qui peti", amb un ratolí de laboratori recreant la famosa sèrie "El món d'en Beakman". La carrossa denunciava la corrupció política i les males pràctiques. El tercer lloc va ocupar-lo la colla de Santa Eugènia de Berga, CarnaSEB, amb una carrossa titulada "SEBen UP", recreant la pel·lícula de Disney Up.
El premi per a la millor comparsa va anar a parar a un grup de flamencs sota el nom de Pink Floid. Centenars de persones van desfilar pels carrers de Taradell intentant combatre el fred. El jurat d'enguany, encapçalat pel periodista Xavier Pérez Esquerdo, va entregar els premis. Un cop donats els guardons, el fi de festa va continuar, sota l'organització de l'Ajuntament, amb l'Orquestra Mitjanit a Can Costa.
Els Troneres tornen a guanyar el Carnaval de Taradell
Una desena de carrosses i sis comparses van participar a la festa
ARA A PORTADA
-
-
Cedeix una sitja de la farinera de Casa Tarradellas i provoca l'esfondrament de part de la façana de la nau Redacció
-
Incendi en un pis de Torelló: tres persones traslladades a l'Hospital de Vic per inhalació de fum Redacció
-
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
Publicat el 06 de març de 2017 a les 15:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Música i patrimoni es fusionen a Rupit i Pruit amb El So de les Pedres
-
Cultura i Mitjans La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Cultura i Mitjans Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Cultura i Mitjans Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de juliol
-
Cultura i Mitjans Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic