El Teatre Cirvianum de Torelló acollirà, el proper dimarts 30 de desembre, a partir de les 9 del vespre, el tradicional concert de Nadal, enguany protagonitzat per l’Orquestra Filharmònica d’Astana.
La formació del Kazakhstan oferirà un repertori format per obres de Lehár, Kàlman, Katchaturiam, Offenbach i la família Strauss. Els que assisteixin al concert podran gaudir d'un ampli ventall de valsos, marxes i polques.
Aquest conjunt musical es va fundar el 1998, un any després que Astana es convertís en la nova capital del Kazakhstan. L’ocasió va brindar la idea de crear una orquestra per representar a les diverses tribus d’aquest espai eurasiàtic. La nova generació de músics ha convertit la banda, en molt poc temps, en una dels ambaixadores més importants del Kazakhstan modern.
La Filharmònica d’Astana posa música al Nadal de Torelló
El concert es farà al Teatre Cirvianum dimarts 30 de desembre
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de desembre de 2014 a
les 17:00
Actualitzat el
28 de desembre de 2014 a les
20:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
