ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2009 a
les 21:52
Miquel Codina, actual president i un dels fundadors del periòdic El 9 Nou, serà guardonat per la Diputació de Barcelona amb un dels Premis de Comunicació Local, que es lliuren el dia 23 a la Nit de la Comunicació.
Concretament, Codina rebrà el Premi d'Honor, que es concedeix anualment a persones, mitjans de comunicació o organismes públics i privats que hagin treballat per la comunicació. Compartirà el guardó exaequo amb Gonçal Mazcuñàn, històric director de Regió 7.
A més de la seva faceta d'editor de premsa, Codina és industrial del sector del curtit i un conspicu col·leccionista depremsa antiga, amb una hemeroteca que conté 1.500 col·leccions de publicacions periòdiques, de les quals entre un 10% i un 15% són completes i 200 es van iniciar al segle XIX.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Èxit de visitants al Mercat del Ram de Vic tot i l'absència de porcs i vaques
-
Cultura i Mitjans
Arnau Tordera pronuncia el pregó del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Així sona «Virolai», el nou senzill d'Obeses
-
Cultura i Mitjans
Neix Birding Ter, una fira per impulsar el riu Ter com a eix de connexió territorial
-
Cultura i Mitjans
Una trentena d'equips d'arreu del món es reuneixen a Vic pel 43è Trofeu Internacional de Globus Mercat del Ram
