Els osonencs Oques Grasses s'han acomiadat aquesta nit de dissabte dels escenaris fins al 2019 amb un concert a l'Antiga Fàbrica Damm de Barcelona, que ha exhaurit les 3.000 entrades posades a la venda. Els beneficis d'aquest darrer concert estan destinats a la Marató de TV3.
En quatre anys els Oques Grasses han gravat tres discos, han fet 400 concerts i han aconseguit pràcticament 8.000.000 de reproduccions a Youtube. La recta final d'aquesta etapa l'ha protagonitzada una gira de cinc funcions a les principals capitals catalanes de l'espectacle teatralitzat "Meravellós Desastre".
El darrer concert ha estat el d'aquest dissabte a la nit a Barcelona i també ha exhaurit les entrades des de fa setmanes. A partir d'ara, el grup para per preparar el seu quart disc, que es publicarà al llarg de 2019.
Oques Grasses s'acomiaden fins al 2019 amb un concert a l'Antiga Fàbrica Damm
Els osonencs se centraran ara a preparar el seu quart disc
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 24 de desembre de 2017 a les 11:47
Actualitzat el 24 de desembre de 2017 a les 11:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»