Què tenim? Es pregunten l'actor Quim Gutiérrez i els components dels Amics de les Arts. La resposta és variada, des del "millor equip del món" -encapçalats pels tres finalistes de la Pilota d'Or fets a la Masia- fins a Dalí, els castellers, Miró, el caganer... i la llonganissa de Vic.
La referència implícita la llonganissa de Vic forma part del nou anunci de la cervesa Estrella Damm que s'emetrà per primera vegada aquest dilluns al vespre però que des de fa hores triomfa a les xarxes socials. L'han vist milers d'internautes al Youtube i des de l'empresa s'ha impulsat el tag #quetenim a Twitter que és dels més usats de la jornada.
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de gener de 2011 a
les 18:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Cultura i Mitjans
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
