Recull de vídeos del programa «Divendres» de TV3 a Taradell

Pep Sala i Tastet de Gospel han estat la carta de presentació del municipi

Publicat el 20 de maig de 2015 a les 09:36
L’equip mòbil del programa "Divendres", que s’emet cada tarda a TV3, s'ha traslladat aquesta setmana a Taradell. L’equip d’exteriors del magazín està encapçalat pel presentador Espartac Peran i per l'escirptor Màrius Serra. 

Els programes que es van emetre el primer dia van tenir la música com a protagonista. L'actuació de la coral Tastet de Gospel, conjunt osonenc que va participar al concurs "Oh Happy Day", va servir de carta de presentació de Taradell, juntament amb el músic Pep Sala, que va interpretar una cançó del seu darrer disc. En els següents programes es va parlar de turisme i de la festa d'en Toca-sons, entre d'altres temes.

El magazín de les tardes de TV3, conduït per Xavi Coral i Espartac Peran i coproduït per El Terrat, visita setmanalment un indret de Catalunya.