Torelló ha guanyat les votacions per ser la població més optimista del mes de maig, un espai del programa "Els optimistes" de Catalunya Ràdio, que presenten els populars Àngel Llàcer i Manu Guix. Aquest programa radiofònic proposava escollir la ciutat més optimista entre quatre candidates: Vic, Torelló, Taradell i Manlleu.
Les votacions s’han recollit a través del web de Catalunya Ràdio o de la pàgina de Facebook del concurs. El resultat ha estat clarament favorable a Torelló, que ha obtingut un 34,4 per cent dels vots.
Així doncs, a Torelló, com a població més optimista del mes de maig, s’hi farà una emissió del programa en directe el proper divendres 31 de maig, concretament al Teatre Cirvianum. Durant el programa es farà un sorteig entre els assistents, hi haurà l’actuació d’un grup musical i es farà la final del concurs mensual, tot plegat amb la participació del públic.
L’entrada és lliure per tothom qui estigui interessat a assistir a l’emissió, que començarà a un quart de 12 del matí. Per tant, no cal cap inscripció prèvia i per assistir al programa només cal adreçar-se al Teatre Cirvianum el proper 31 de maig.
Des que va començar la temporada, el mes de setembre passat, les poblacions més optimistes que han escollit els oients del programa han estat Reus, Palafrugell, Cervera, Vilassar de Mar, Sant Carles de la Ràpita, Calafell, la Seu d’Urgell i Sallent.
"Els optimistes" és el concurs dels migdies de Catalunya Ràdio, que s’emet de dilluns a divendres de dotze a una del migdia.
Torelló és «més optimista» que Vic, Taradell i Manlleu
Cultura i Mitjans
La població guanya un concurs de Catalunya Ràdio.
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
16 de maig de 2013 a
les 17:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
