Caixa Manlleu ha organitzat per al proper dia 20 de maig a les 20:00 h, la conferència "Els reptes de l’Europa d’avui", que pronunciarà Lluís Maria de Puig. L’acte tindrà lloc a l'auditori de Caixa Manlleu al C/ del Pont, 16 de Manlleu.
De Puig és historiador i professor d'història contemporània a la Universitat Autònoma de Barcelona i a la Universitat de Girona, Doctor Honoris Causa per la Universitat de Constanza, senador, membre del Consell d'Europa i fundador i Vicepresident de la Fundació Ernest Lluch.
Xerrada: els reptes de l’Europa d’avui
Conferència a càrrec de Lluís Maria de Puig.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2010 a les 17:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de setembre
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025