“Tasta Catalunya” és un programa de la XTVL que, comarca a comarca, ens ajuda a conèixer els productes locals, els seus productors, establiments on comprar-los i restaurants on degustar-los.
Aquesta peça pertany al programa “Tasta Catalunya” de la comarca d'Osona i ens mostra com s'elabora un dels dolços típics, el pa de pessic.
ARA A PORTADA
-
Cultura Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat» Pau Espí / Agències
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat Els Agents Rurals denuncien la tala il·legal de 200 avets en una finca forestal d'Espinelves ACN
-
Societat Vic reclama una tercera Àrea Bàsica de Salut per donar resposta a l'augment demogràfic Irene Giménez i Vinyet | Agències
-
Publicat el
13 de juliol de 2011 a
les 06:49
Et pot interessar
-
Economia
L'economia d'Osona i el Lluçanès creix durant el 2025
-
Economia
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
-
Economia
Els Premis Innovacat 2026 celebren les presentacions dels projectes seleccionats
-
Economia
CiviaFoods obrirà una planta a Tona
-
Economia
La Cecot distingeix Joan Font, fundador i president de Bon Preu, per la seva trajectòria professional i empresarial
-
Economia
Jordi Burgès s'incorpora al Comitè Executiu del Consell Empresarial d'Osona
