El cap del Merma de Vic apareix ple de brutícia

Els vianants aprofitaven la boca de l’emblemàtica escultura per introduir-hi deixalles

Publicat el 20 de gener de 2016 a les 11:53

La brutícia que ha sortit del cap del Merma. Foto: Twitter Toni Serrat


L’emblemàtica estàtua del Merma de la plaça Major de Vic està aquests dies al taller del seu autor, Cinto Casanovas, on s’està reparant, tal com ja va publicar Osona.com. L’escultura estava molt deteriorada i presentava múltiples esquerdes.

Un dels primers passos per arreglar el Merma ha estat el buidatge del seu interior. I aquí ha sorgit la primera sorpresa: estava plena de brutícia de tota mena, que els vianants anaven fent entrar per la boca de l'estàtua.

Se n’ha fet ressò el regidor Toni Serrat, que ha publicat dues fotos al seu Twitter...
 
Escull Osona com la teva font preferida de Google