Vic facilita la tasca del reciclatge

Municipis

Millores a la deixalleria mòbil.

Publicat el 15 de novembre de 2009 a les 08:39


L’Ajuntament de Vic ha substituït la deixalleria mòbil per una de nova, propietat del Consell Comarcal, i que millora considerablement la distribució dels espais. Amb elements mòbils que es despleguen, es crea un espai on el mateix usuari pot dipositar els residus amb una major comoditat. En plegar-se els elements mòbils, ocupa el mateix espai que l’anterior deixalleria.

Les plaques solars que incorpora permeten que hi hagi llum al capvespre. També s’hi ha habilitat una pica rentamans i una farmaciola. La millora en la distribució d’espais a base d’elements mòbils desplegables permet crear un espai on l’usuari pot dipositar els residus especials amb més comoditat

La nova deixalleria mòbil realitzarà l’habitual recorregut pels barris. Els residus que es poden portar a la deixalleria mòbil són residus especials com ara olis vegetals i minerals, pintures, dissolvents, piles, aparells d'electrònica, radiografies, làmpades i fluorescents, aerosols, tòners, roba i calçat, bateries de cotxe i medicaments que no es poden dipositar en els contenidors de la via pública.

La deixalleria mòbil dona servei tots els dimarts i dimecres de mes, de 8:45 a 13:30 h i de 14:30 h a 19:00 h, en un barri diferent de la ciutat:

1er dimarts de mes        Plaça DIivina Pastora
1er dimecres de mes        Pla del Maset (La Guixa)
2on dimarts de mes        Avinguda de l’Estadi
2on dimecres de mes        Plaça Estació
3er dimarts de mes        Parc Jaume Balmes
3er dimecres de mes        Parc Miquel Coll i Alentorn (Serra-de-senferm)
4rt dimecres de mes        Plaça Mastrot
4rt dimecres de mes        Parc Miquel Albó
Escull Osona com la teva font preferida de Google