Divendres passat, es va celebrar a Vic l'Assemblea de militants per escollir nous càrrecs comarcals. No hi va haver sorpreses, Sergi Vilamala va ser reelegit com a Primer Secretari del PSC a Osona per unanimitat. D'altra banda, però, tal com informen des de la formació, la nova comissió executiva incorpora més joves menors de 30 anys, amb un projecte "de sumar renovació i experiència".
Concretament es tracta de quatre joves: Estela Vázquez (Cultura), Maribel Jiménez (Medi Ambient i Salut), Àlex López (Política Municipal i Adjunt Organització) i Cristina Ciudad (Joventut i Coordinació Centelles).
L'executiva elegida també està formada per Sergi Vilamala (Primer Secretari) al capdavant, Jordi Albareda (Formació i Política Europea), Josep Paré (Organització), Núria Masramon (Administració), Marta Moreta (Acció Electoral, igualtat i relacions Institucionals), Carme Tena (Educació), Benjamí Dòniga (Desenvolupament econòmic), Jaume Orra (Implantació), Mila Martínez (Coordinació Comarcal i Polítiques Socials), Juan Carmona (Coordinació Torelló).
Com a President del Consell de Federació va sortir reelegit Jordi Solé i com a Conseller Nacional, Xavier Vilamala.
El PSC d'Osona incorpora més jovent a l'executiva
Política
Sergi Vilamala, reelegit com a primer secretari del partit a la comarca
ARA A PORTADA
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
-
-
Publicat el
07 de febrer de 2017 a
les 09:38
Et pot interessar
-
Política
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Política
Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández
-
Política
Eduard Robles deixa l'acta de regidor de Manlleu: «Se m'ha acabat la bateria»
-
Política El darrer curs polític del mandat arrenca a Vic amb el «repte demogràfic» al centre del debat
-
Política
Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles
-
Política
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
