Aquest dilluns, 15 d'octubre, es compliran 72 anys de l'assassinat del president de la Generalitat de Catalunya, Lluís Companys, per part del feixisme. En record de la seva memòria i de la de tots aquells que van perdre la vida en la lluita per les llibertats del nostre poble, s'ha convocat un acte unitari d'homenatge que tindrà lloc a la plaça de Lluís Companys de Vic,a partir de les 8 del vespre d’aquest mateix dilluns.
“En un moment històric com el que està vivint la nostra societat, el record de tots aquells represaliats catalans i catalanes, coneguts o anònims, ha de ser més present que mai entre tots nosaltres, i ha de ser el motor d'una unitat a l'entorn d'allò que indubtablement tenim en comú", expliquen des d'ERC Vic.
ADHERITS:
- ASSOCIACIÓ DE MUNICIPIS PER LA INDEPENDÈNCIA
- ASSEMBLEA NACIONAL CATALANA
- CANDIDATURA D'UNITAT POPULAR
- COMISSIONS OBRERES
- CONVERGÈNCIA DEMOCRÀTICA DE CATALUNYA
- ENTITAT CULTURAL EMBAT
- ESQUERRA UNIDA I ALTERNATIVA
- ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA
- INICIATIVA PER CATALUNYA-VERDS
- ÒMNIUM CULTURAL
- PARTIT DELS SOCIALISTES DE CATALUNYA
- REAGRUPAMENT INDEPENDENTISTA
- SAGALS D'OSONA
- SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA
- UNIÓ DEMOCRÀTICA DE CATALUNYA
- UNIÓ GENERAL DE TREBALLADORS
Homenatge unitari a Companys, avui a Vic
Partits polítics, sindicats i entitats s’adhereixen a la iniciativa.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 13 d’octubre de 2012 a les 23:48
Et pot interessar
-
Política
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Prats de Lluçanès aprova el pressupost pel 2026
-
Política
Quant cobren els alcaldes i alcaldesses d'Osona i el Lluçanès?
-
Política
L'Ajuntament de Tona, molt a prop d'adquirir la finca Estabanell
-
Política
L'Ajuntament de Vic ha obert més de 50 expedients per sospita d'infrahabitatge
