La Fiscalia de l'Estat ha emès aquest vespre un informe en el que demanen dades a Ensenyament, Mossos i empreses de missatgeria i que s'identifiqui els responsables dels locals per seguir investigant si la cessió d'aquests locals pot ser constitutiva de delicte.
En primer lloc, demanen al Departament d'Ensenyament un informe sobre si s'han convocat reunions amb els responsables dels centres públics perquè els posessin a disposició per realitzar la consulta i sobre si existeixen ordres per part de la Generalitat per la utilització d'aquests locals.
En segon lloc, demanen al director general dels Mossos d'Esquadra que informi a la Fiscalia Superior sobre quins locals de titularitat pública es faran servir perquè es dugui a terme el procés participatiu, així com la identificació de les persones responsables d'haver cedit aquests locals.
Finalment, a l'empresa de missatgeria Unipost S.A li demanen que enviï el full de l'encàrrec, el contracte i tots els documents que tinguin relacionats amb la distribució de la propaganda relacionada amb el procés participatiu, incloent-hi el pressupost, la factura i sobretot, quina persona o entitat els va subministrar el llistat de destinataris o el mecanisme amb el que el van obtenir.
La Fiscalia vol identificar els responsables de cedir els locals del 9-N
En un informe de tres punts, demanen dades a Ensenyament, Mossos i a una empresa de missatgeria
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
08 de novembre de 2014 a
les 22:26
Et pot interessar
-
Política
La regidora que flirteja amb Aliança Catalana abandona el govern de Vic
-
Política
Guerra oberta a Vic pel possible fitxatge d'una regidora de govern per Aliança Catalana
-
Política
Manlleu exigeix una estació de tren «digna, funcional i accessible»
-
Política
L'exalcalde Joan Roura s'incorpora com a regidor d'ERC a Tavèrnoles
-
Política
L'Ajuntament de Vic negocia amb Madrid per adquirir l'edifici del CAP dels Caputxins
-
Política
Marina Quintana serà la candidata d'Aliança Catalana a Roda de Ter a les eleccions municipals del 2027
