Una multitud de milers de persones ha ocupat aquest dissabte al vespre la plaça Major de Vic en l'acte de final de campanya a favor del sí-sí a la consulta del 9 de novembre. Un dels parlaments més aplaudits ha estat el de la secretaria general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, que ha llançat una enèrgica crida a mobilitzar-se: "Dema, a dos quarts de vuit del matí, els voluntaris a formar i tothom al seu costat! A les nou, tots els ciutadans a votar! I a les vuit del vespre, les urnes a rebentar i a vessar de les expressions d'aquest poble, que no callarà ni deixarà de caminar fins a la victòria final!".
Vídeo en els propers minuts
Marta Rovira: «Demà a dos quarts de vuit, tothom a formar al costat dels voluntaris!»
La líder d'ERC ha desbordat l'entusiasme aquest vespre a la plaça Major de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2014 a
les 21:11
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana
-
Política
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat
-
Política
Tona aprova una modificació de crèdit de 2,74 milions d'euros per impulsar inversions estratègiques
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
