Dia de Sant Joan a la nit. Localització, el Bosc del Puig dels Jueus de Vic, 50 orientadors i a córrer quatre mànigues de relleus. Aquesta va ser la combinació del "Solstici-Cat". Una cursa que segons l’organització, la Unió Excursionista de Vic, és una trobada "pagano-esportiva" del primer dia de l’estiu per rendir culte al sol i de pas, competir en raid d’orientació.
El format de la cursa era de quatre mànegues de relleu d'una sola persona, amb sortida en massa i dispersió. Les primeres posicions no quedaren clares fins a la darrera posta, on el finlandès Tommi Tolkko es va imposar en homes, i l'AnnabelFernàndez en dones. Vicenç Clariana i la Lidia Barri varen ser els millors classificats dels clubs locals.
50 orientadors enceten el «Solstici-Cat» d’Osona
El finlandès Tommi Moiko i Annabel Fernàndez guanyen la cursa
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2009 a
les 06:00
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
