Boi Ruiz ha sortit al pas de l'advertència dels farmacèutics sobre la possibilitat que, a causa dels deutes, passessin a cobrar el 100% del cost dels medicaments o es produís desabastiment. El conseller de Salut s'ha mostrat convençut que el col·lectiu és prou "responsable" per no tirar endavant amb una mesura dràstica que, a més, ha assegurat que no es pot fer. "Ni nosaltres podem fer pagar el 100% del medicament ni els farmacèutics poden deixar de lliurar-lo", ha afirmat des de Tortosa.
Per altra banda, respecte els deutes amb els farmacèutics ha recordat que el conseller d'Economia, Andreu Mas-Colell, ha afirmat que els diners del crèdit ICO pels proveïdors arribaran en els pròxims dies, i ha reclamat "seriositat" al govern de l'Estat.
Boi Ruiz assegura que ningú es quedarà sense medicaments
El conseller de Salut afirma que no s'haurà de pagar el 100%
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’octubre de 2013 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
