L'estanc Boixeda, al davant de l'Hospital de la Santa Creu de Vic, al carrer Doctor Junyent, ha venut un primer premi de la Loteria Nacional. Es tracta del número 16245, premiat en el sorteig de dissabte passat. Cada butlleta guanyadora rebrà un premi de 150.000 euros.
Consultats per Osona.com, els propietaris de l’establiment encara no saben si el guanyador de la butlleta ha adquirit un o més cupons. Tot i això, es mostren "molt contents", ja que és la primera vegada que venen un primer premi.
El número es va vendre a través de la màquina, l'única forma de venda de números que disposa l'estanc.
Fa un parell de mesos ja van repartir un premi per una Quiniela. El guanyador va encertar 14 dels 15 resultats.
Cau a Vic el primer premi de la Loteria Nacional
El cupó premiat amb 150.000 euros s'ha venut a l'estanc Boixeda
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Entreteniment Mar Pujol: «No hi ha gaires veus que surtin de l'àmbit rural, em sento orgullosa d'aquesta artesania» Guillem Maneja Juvanteny
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 05 de setembre de 2022 a les 09:03
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors