La UGT d’Osona ha fet més de 200 assemblees a empreses de la comarca i ha parlat amb més de 4.000 treballador, als quals se’ls ha explicat els motius de la convocatòria de vaga general i “els atacs als drets laborals i socials que estem patint”. Més del 95% dels treballadors s’han manifestat a favor de la vaga, segons els sindicats.
UGT ha fet una crida a tots els treballadors a les 5 del matí davant les seus sindicals a Vic i, a assistir a la manifestació que UGT i CCOO convoquen el dia 29 a les 12 hores del migdia a la plaça de l’estació de Vic.
Els sindicats convoquen una manifestació a Vic el 29-S
UGT ja ha fet més de 200 assemblees a empreses de la comarca per explicar els motius de l’aturada general.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 24 de setembre de 2010 a les 18:54
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
