Tots els alumnes de cinquè de Primària i tercer d'ESO d'Osona hauran de realitzar des d'aquest dilluns i fins al proper 13 de novembre un "examen intern" per avaluar la comprensió i expressió escrita en català i castellà.
Aquest examen, a diferència de la prova de sisè de Primària, no és extern sinó que l'organitzen i el corregeixen els mateixos centres educatius. Els resultats permetran al professorat i les famílies saber si els nens i joves han assimilat els coneixements que van aprendre el curs anterior. Els centres fan aquesta prova per aplicar la llei orgànica d'educació (LOE).
Els exàmens constaran de tres textos amb preguntes de comprensió lectora i expressió escrita que els alumnes hauran de respondre amb un temps límit d'una hora.
El curs vinent també hi haurà un examen similar a 4t d'ESO. Tal i com passa en el cas de sisè la prova si que serà externa i avaluarà català, castellà, matemàtiques, la denominada "tercera llengua" i, possiblement, altres matèries.
- Més informació, des del web de la Generalitat
«Examen intern» per als alumnes de 5è de Primària i 3r d'ESO
Societat
L'any vinent també n'hi haurà un per als de 4t d'ESO.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2009 a
les 17:49
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
