Joan Laporta i Jaume Ferrer.
Aquest dilluns, dia 22 de febrer, tindrà lloc a la Sala Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic, una xerrada d’allò més sucosa. El ponent serà un dels candidats a la presidència del Barça i actualment a la junta directiva, Jaume Ferrer. La cita, a les 12:00 h.
Jaume Ferrer analitzarà el canvi de model de gestió que van portar a terme a l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona quan van arribar al club l’any 2003. Desvetllarà els tres diferencials que han aconseguit que el Barça s’hagi posicionat a Europa com l’entitat de futbol que ha augmentat la seva facturació i ha generat beneficis de la forma més ràpida i voluminosa.
Exposarà com va assolir aquesta fita mitjançant un innovador programa de patrocini, merchandising, posicionament de marca i les gires a països estratègics per a la projecció internacional del club. Abordarà, alhora, els nous reptes que afronta el Barça en els propers anys per consolidar aquest model de gestió d’èxit i mantenir el creixement en el seu compte de resultats.
Jaume Ferrer és un empresari de Barcelona diplomat en Ciències Empresarials i amb un Màster en Gestió i Comerç Internacional a ESADE. Pertany a la Junta Directiva actual des de l’inici de mandat de Joan Laporta l’any 2003. Ha ocupat diferents vicepresidències com la de Màrqueting i Mitjans Audiovisuals. La seva trajectòria al capdavant de diferents àrees li han proporcionat un destacat coneixement i experiència en la gestió econòmica i esportiva de les seccions professionals del club.