El padró de Vic està provocant un veritable mal de cap, tant al regidor d'ERC a Vic, Joan López, com al politburó del partit independentista a Barcelona.
Segons ha pogut saber Osona.com, la direcció nacional ha cridat "a consultes" al regidor convocant-lo aquest divendres a la seu del carrer Calàbria, de Barcelona. Volen saber de pròpia veu què és el que pretén: si continuar al govern, deixar-lo, o seguir amb els canvis de cartipàs proposats. Pel que sembla, no el rebran amb cara de bons amics.
La direcció nacional d'ERC crida a consultes Joan López
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 16 d’abril de 2010 a les 12:30
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic