La línia R3 de Rodalies de Catalunya comptarà amb un nou servei entre Vic i Ripoll a partir del 3 de setembre a última hora de la nit, segons ha informat Renfe aquest dijous en un comunicat.
El nou tren circularà de dilluns a divendres i tindrà sortida a les 22.57 hores des de Vic i arribada a les 23.35 hores a Ripoll amb parades a les estacions de Manlleu, Torelló i Sant Quirze de Besora (Osona).
Així, la línia R3 oferirà 34 trens diaris entre Ripoll i Barcelona -17 per sentit-, trajecte amb un temps de viatge d'una hora i 37 minuts, mentre que entre Vic i Ripoll és de 40 minuts.
L'R3 de Rodalies tindrà un nou servei entre Vic i Ripoll a partir del setembre
Societat
El nou tren circularà de dilluns a divendres i tindrà sortida a les 22.57 hores des de la capital d'Osona
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
23 d’agost de 2018 a
les 16:28
Actualitzat el
23 d’agost de 2018 a les
16:29
Et pot interessar
-
Societat
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Societat
Manlleu continua reclamant una comissaria de Mossos
-
Societat
Arriba una nova onada de calor i tornen els avisos per nivells elevats d'ozó a la Plana de Vic
-
Societat
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
-
Societat Detinguda per un robatori amb violència a Torelló
-
Societat Preocupació a les Masies pels resultats de la consulta pel trànsit de Roda de Ter
