A finals d'aquest agost, es van iniciar els treballs de reparació de la resclosa de la Teula, ja que presentava diversos forats que podrien provocar-ne l'esfondrament. Els treballs consisteixen a la construcció d'un cèrcol de coronament per poder, posteriorment, aplicar un projectat de formigó en tota la seva cara exterior.
Per aquests treballs d'urgència, era necessari buidar el canal industrial. Seguint el procediment establert, durant els dies 27 i 28 es va fer la captura de les carpes que van quedar atrapades, i que van ser alliberades immediatament al riu.
Si la climatologia ho permet, els treballs tindran una durada de 3 setmanes. Després es necessitaran 3 setmanes més per l'assecatge del material.
Manlleu buida el canal industrial per unes obres d'urgència a la resclosa de la Teula
Es preveu que els treballs durin unes sis setmanes
ARA A PORTADA
-
Restablerta la circulació a l'R3 entre Centelles i Vic després del xoc entre un tren i un camió Redacció
-
Sant Miquel de Balenyà preveu construir un pas a nivell amb barreres al punt on s'ha accidentat el camió Redacció
-
-
-
Les pel·lícules imperdibles del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet | FesNits
Publicat el 04 de setembre de 2019 a les 10:25
Et pot interessar
-
Societat Xoc d'un tren amb un camió a Balenyà: l'R3, tallada
-
Societat Can Puget de Manlleu acull una nova edició de «Parelles Artístiques»
-
Societat El remix de «Coti x Coti» produit pels osonencs Mon DJ i DJ Capde supera els 10 milions de reproduccions
-
Societat Mor un menor en un accident de trànsit a Manlleu
-
Societat Detingut per robar una bici a Vic
-
Societat Vic registra una davallada en la promoció d'habitatge nou durant el primer semestre del 2025