Perafita acollirà, el proper 13 de maig, la trobada anual de les ADF d’Osona. Les activitats començaran a les 11 del matí, amb una durada aproximada d’entre una hora i una hora i mitja. Prèviament, una mitja hora abans, hi haurà un esmorzar amb degustació de productes de la zona.
Per participar a les activitats que s’han preparat, cal apuntar-s’hi amb la suficient antelació a les oficines de la Federació, ja sigui per e-mail (federacioadf@osona.com), ja sigui per telèfon (93 8850497).
Les cinc activitats preparades són les següents:
A Oristà:
Lloc trobada, plaça de l’Ajuntament
Visita guiada a les restes arqueològiques de Puig Ciutat
Guiatge, arqueòlegs responsables de les excavacions
A Sant Boí de Lluçanès:
Trobada plaça Major
Visita guiada per l’entorn de Sant Boí Parlant de Fades i follets
Guiatge, Ausetania.
A Alpens:
Trobada a la plaça
Visita ferrer Alpens
Visita guiada al taller de l’artista en forja
Guiatge, Enric Pla
A Lluçà:
Trobada Església Lluçà
Sortides...
Castell de Lluçà i església, un recorregut per la Historia del Lluçanès
Guiatge Ç Trencada
Torrent i Pantà de Garet
Guiatge CERM (Museu industrial del Ter)
Perafita acull la trobada anual de les ADF d'Osona
La federació ha organitzat activitats per tot el Lluçanès.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 04 de maig de 2012 a les 09:22
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí