El subdirector general de Coordinació i Gestió d'Emergències de Protecció Civil, Sergio Delgado, ha demanat a la població que "extremi la precaució" a l'hora de banyar-se en rius i pantans perquè són zones on no hi ha servei de socorrisme.
A més, ha recordat que hi ha més risc que a les platges perquè hi acostumen a haver més corrents i la fondària és variable. Delgado veu amb preocupació que l'inici de temporada de bany hagi començat amb tantes víctimes mortals ofegades.
Aquest cap de setmana han perdut la vida a l'aigua tres persones: una dona a la platja de Lloret de Mar, un home en bolcar la canoa al Noguera Pallaresa a Rialp i un jove de 24 anys que ha mort ofegat al riu Segre, prop de Camarasa.
Protecció Civil demana precaució en banyar-se a rius i pantans
Societat
Recorda que és un risc perquè hi acostumen a haver corrents i la fondària és variable
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2015 a
les 05:12
Et pot interessar
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
