A mitjans d'aquesta setmana s'ha reobert al trànsit el passatge dels Esports de Torelló, després de les obres de remodelació que s'hi han fet en les últimes set setmanes. Els treballs, que van començar a l'octubre i han tingut un cost de 93.444,56 euros, han permès l'ampliació de la vorera que limita amb la piscina i el camp de futbol municipal.
Tal com explica l'Ajuntament en una nota, la reobertura al trànsit del passatge dels Esports implica també que el passatge Manuel Colomer torna a ser de direcció única i no de doble sentit des de la rotonda de la Ronda Pollancredes, com havia estat durant les obres.
La remodelació d'aquest espai permet habilitar el passatge dels Esports com a part d'un camí escolar segur, en el marc d'una actuació prevista en el Pla de Barris. Amb l'ampliació de la vorera, es garanteix un accés més segur dels vianants a la zona esportiva.
Torelló finalitza les obres del passatge dels Esports
S'ha ampliat la vorera que limita amb la piscina i el camp de futbol
ARA A PORTADA
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong Oriol Clavera | Irene Giménez Vinyet
-
Restablerta la circulació a l'R3 entre Centelles i Vic després del xoc entre un tren i un camió Redacció
-
-
Les pel·lícules imperdibles del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet | FesNits
Publicat el 20 de desembre de 2019 a les 15:55
Et pot interessar
-
Societat Sant Miquel de Balenyà preveu construir un pas a nivell amb barreres al punt on s'ha accidentat el camió
-
Societat Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Societat Xoc d'un tren amb un camió a Balenyà: l'R3, tallada
-
Societat Can Puget de Manlleu acull una nova edició de «Parelles Artístiques»
-
Societat El remix de «Coti x Coti» produit pels osonencs Mon DJ i DJ Capde supera els 10 milions de reproduccions
-
Societat Mor un menor en un accident de trànsit a Manlleu