El Servei Català de Trànsit (SCT), en col·laboració amb els Mossos d’Esquadra, posaran en marxa aquest dijous 5 de desembre, a partir de les tres de la tarda, el dispositiu especial de trànsit amb motiu de les festivitats de la Constitució i la Immaculada. Aquest dispositiu estarà vigent fins a les dotze de la nit de diumenge 8 de desembre.
Tradicionalment, aquest període festiu és un dels més llargs de l’any ja que almenys es fa festa dos dies: el dia de la Constitució i el de la Immaculada. Enguany, aquests festius cauen en divendres i en diumenge respectivament. Per tant, molta gent disposarà de tres dies festius.
Trànsit ha previst que un dels punts on hi haurà més congestió serà la C-17, als voltants i accessos de Vic, a causa del multitudinari Mercat Medieval que s’hi celebra aquests dies. En aquesta zona, els problemes s’agreujaran a causa de la coincidència amb la Fira de l’Avet de l’Espinelves i la temporada d’esquí, amb totes les estacions obertes.
Trànsit preveu congestions a la C-17 aquest cap de setmana
Societat
La temporada d’esquí, el Mercat Medieval de Vic i la Fira de l’Avet d’Espinelves faran augmentar la xifra de vehicles
ARA A PORTADA
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
05 de desembre de 2013 a
les 07:57
Et pot interessar
-
Societat
Les petites coses mal fetes
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
