L'Ajuntament de Vic començarà enquitranar a partir d'aquest cap de setmana una quinzena de carrer de la ciutat de la zona nord i est de la ciutat. Els treballs de la primera fase duraran un mes aproximadament i es portaran a terme durant sis dies a la setmana. De fet, segons l'Ajuntament es fan coincidir amb les vacances de Setmana Santa per minimitzar-ne les molèsties. S'ha fixat el següent calendari, que està subjecte a les condicions meteorològiques:
[despiece]Calendari
- Dissabte 16 de març fins dilluns 18: carrer Torelló. Durant les obres, la circulació serà de doble sentit en la calçada que no es treballi.
- Setmana del 18 de març: camí de l'Escorial, carrer Guilleries, carrer Puig dels Jueus, carrer Raval Cortines, carrer Sant Jordi i carrer Santiago Rusiñol.
- Diumenge 24 de març: s'enquitranaran els carrers Jaume I el Conqueridor i Pare Coll.
- Setmana del 25 de març: carrer Baró de Savassona, avinguda Martí Genís, carrer Puigsacalm, carrer Salt de la Minyona i carrer Sant Segimon.[/despiece]
Una quinzena més, en una segona fase
Més endavant, en una segona fase es reasfaltarà l'avinguda de l'Estadi, avinguda Països Catalans (entre Blanqueig i Prat d'en Galliners), carrer Bisbe Morgades, carrer Doctor Junyent, carrer Joaquim Costa i Mas, carrer Josep M. Folch, carrer Mare de Déu de Lorda, carrer Marinada, carrer Menéndez i Pelayo, carrer Mossèn Josep Gudiol, carrer Narcís Verdaguer, carrer Pare Gallissà, carrer Sant Isidre, carrer Vilabella i ronda de Camprodon. Tot i que el calendari exacte de treball per aquesta segona fase no està definit, l'Ajuntament assegura que prioritzarà actuar primer en els carrers més transitats.
Vic reasfaltarà una quinzena de carrers en un mes
L'Ajuntament explica que es treballarà els diumenges per minimitzar les molèsties i problemes de mobilitat
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2019 a les 10:36
Et pot interessar
-
Societat Una influenciadora visita Osona i el Lluçanès per difondre l'oferta turística i gastronòmica del territori
-
Societat Els Mossos denuncien una dona per simular una agressió sexual a Sant Miquel de Balenyà
-
Societat Alerta per pluges intenses a Osona i el Lluçanès
-
Societat Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Societat Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Societat Intensifiquen les accions de control de la població de conills a Osona