Albano-Dante Fachin: «Mas és un dels màxims representants d'un país vell»
El candidat de Podem al 27-S identifica CiU amb PP, a partir de detallar les mesures votades conjuntament, des dels pressupostos del 2010 a la reestructuració bancària, "l'arrel de tot el patiment que estem vivint"
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2015 a
les 18:56
Podem ha decidit encetar la precampanya per a les eleccions catalanes del 27-S amb força. I no ha triat Barcelona, sinó el barri de la Salut de Badalona, amb Pablo Iglesias fent entrar les masses en èxtasi. El cap de llista de la formació per al 27-S, el periodista Albano-Dante Fachin, en qualitat de teloner, ha sentenciat: "Tenim un repte. A partir del 27-S, Artur Mas no pot seguir marcant-nos el pas com ha fet fins ara. No volem Mas a la Generalitat, però no perquè li tinguem odi, ni perquè ens caigui malament. No li tenim mania, tenim memòria." Després de detallar tots els pactes recents de CiU amb el PP, ha sentenciat: "Mas s'ofereix per liderar-nos cap a un país nou, i ell és un dels màxims representants d'un país vell, que ens ha dut fins on estem."
Fachin ha recordat que CiU "porta cinc anys governant aquest país, i venim de cinc anys de privatitzacions. Els pressupostos generals del 2010... van votar-los CiU i PP! I allí hi van pactar el rescat de les autopistes radials! Van aprovar la reforma laboral que ens va condemnar a la precarietat, també van aprovar la llei d'austeritat pressupostària, la reestructuració bancària que ens costa milers de milions d'euros!"
Per Fachin, en totes aquestes mesures s'hi troba "l'arrel de tot el patiment que estem vivint", motiu pel qual ha sentenciat: "Sabem què ha passat en aquest país en els últims cinc anys!"
"El 27-S, no donarem cap xec en blanc a Artur Mas, ho tenim molt clar. Volem decidir sobre tot el que afecta a les nostres vides!", ha sentenciat. "Mas diu que aquestes eleccions no van d'això, sinó de sí o no. Van de sí o no al TTIP?", s'ha preguntat, referint-se a l'acord de lliure comerç entre els EUA i la UE, que assegura que va en contra de la sobirania nacional. "A qui no ens deixa decidir sobre el futur de la nostra sobirania, no li podem donar un xec en blanc! No tenim odi, hem vingut a construir una cosa nova!", ha conclòs.
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó


