Carta de Fernàndez a Turull i Iceta per la comissió Pujol
Política
Dilluns, 1 de desembre, la primera compareixença
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2014 a
les 17:01
Aquest dilluns, la comissió d'Investigació del Frau i Corrupció, la Comissió Pujol, encetarà en ferm els treballs amb la primera compareixença. Concretament, hi assistirà Miguel Ángel Mayo, inspector d'Hisenda i coordinador del Sindicat de Tècnics del Ministeri d'Hisenda (Gestha). El president de la Comissió, el diputat cupaire David Fernàndez, ha advertit però que no pararà fins que els noms vetats per CiU i PSC compareguin. Amb aquest objectiu ha remès una carta a sengles presidents de grups parlamentaris, Jordi Turull, i Miquel Iceta, per demanar-los que votin a favor de les compareixences dels implicats en el cas Mercuri, Palau, Pretòria o Treball.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
El Govern destina prop de 200.000 euros a respondre als brots d'Ebola i còlera a la República Democràtica del Congo
-
Política
Carod, una visió en diferit?
-
Política
Jordi Pujol ressuscita Convergència
-
Política
Keynes i la nova síntesi liberalisme-socialdemocràcia
-
Política
Feijóo suma PP, Vox i Junts exigint eleccions: «Sánchez governa contra la majoria de la cambra»
-
Política
Sánchez, davant del PSOE: «Netejarem el que calgui i continuarem governant»
