Ada Colau guanyaria a les eleccions a Barcelona, segons una enquesta elaborada pel Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP) que ha publicat El Periódico aquest diumenge. L'alcaldessa revalidaria la victòria en un frec a frec amb ERC i Cs que l'estalonarien.
Segons l'enquesta, Colau obtindria entre 9 i 10 regidors, mentre que els republicans i els taronges podrien a treure fins a 8 o 9 edils. Mals resultats per als populars que, per contra, desapareixerien del consistori mentre que la CUP milloraria els resultats del 2015 sumant un regidor.
El PDECat també perdria presència al consistori, passant de 10 a 6 edils. Els socialistes, en canvi, també creixerien en un regidor.
Colau guanyaria en un frec a frec amb ERC i Cs, segons una enquesta d'«El Periódico»
Els populars desapareixerien del consistori mentre que la CUP milloraria els últims resultats
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de maig de 2018 a les 18:40
Actualitzat el 21 de maig de 2018 a les 07:30
Et pot interessar
-
Política Uns 3.000 jutges i fiscals es manifesten contra el govern espanyol davant el Tribunal Suprem
-
Política Junqueras dona marge al PSOE pel finançament: «És més important el contingut»
-
Política La reunió pel finançament singular se celebrarà el 14 de juliol
-
Política PSC i Junts a Barcelona: mateix model de ciutat, cap concessió
-
Política Feijóo encara un congrés plàcid després de silenciar el contrapoder d'Ayuso
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán