L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha ofert Barcelona com a "port segur" per acollir el miler d'immigrants que, segons Open Arms, estan a la deriva i sense armilles salvavides en set embarcacions al Mediterrani. Colau ha denunciat a través de les xarxes socials que "Itàlia pretén deixar-les en mans de Líbia, on es tortura, viola i esclavitza".
L'alcaldessa ha fet una crida al president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i a la vicepresidenta Carmen Calvo perquè "ajudin Open Arms a salvar vides". L'ONG ha denunciat aquest diumenge que s'han ofert a Itàlia per salvar els migrants i que des de Roma els han respost que no els necessiten.
Colau ofereix Barcelona per acollir els migrants que estan a la deriva al Mediterrani
L'alcaldessa ha denunciat que Itàlia pretén deixar les embarcacions en mans de Líbia, "on es tortura, viola i esclavitza"

ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juny de 2018 a les 20:03
Actualitzat el 24 de juny de 2018 a les 20:10
Et pot interessar
-
Política Azcón veu «raons polítiques i no tècniques» en el debat sobre el trasllat de les pintures de Sixena
-
Política El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP
-
Política Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana
-
Política Les millors imatges de la conferència de presidents a Barcelona
-
Política El menú de la conferència de presidents: fet per un xef català i amb plats tradicionals
-
Política Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament