La secretària general del PP i presidenta de Castella-la Manxa, María Dolores de Cospedal, ha defensat que "garantir" la unitat d'Espanya "és garantir els drets i deures de tots els ciutadans", i ha incidit que el país "segueix avançant" en una "Espanya unida tot i les envestides d'alguns".
Durant la seva intervenció a Toledo a la XX Trobada de Famílies Feaps, Cospedal ha manifestat que si hi ha governs estables "és més fàcil defensar els drets de tots". "En èpoques d'inestabilitat i d'inquietud és més difícil defensar els que més tenen a perdre", ha dit.
En aquest sentit, ha apuntat que la posició del Govern espanyol davant del debat sobiranista, que intenta fer "Espanyes de dues velocitats i espanyols amb diferents drets i deures, ens dóna la pauta del que hem fet i el que estem fent".
"Crec fermament que garantir la unitat d'Espanya és també garantir la igualtat de drets i deures de tots els espanyols en qualsevol part del territori nacional: dels espanyols que poden exercir lliurement tots els seus drets i dels que tenen algun tipus de discapacitat", ha argumentat.
En aquest punt, Cospedal ha fet referència a la Constitució espanyola, de la qual ha assegurat que "ens ha donat molt", com que "tots siguem iguals davant de la Llei i que si un no la compleix tindrà igual sanció que un altre amb independència de qui sigui i com sigui".
"Per això hem de treballar tots en assegurar l'estabilitat del nostre país i mantenir la societat del benestar que hem fet entre tots", ha indicat, per afegir que aquest fet "és un motiu d'orgull per a tots perquè Espanya no s'entén sense la societat del benestar que hem creat entre tots".
Cospedal s'ha dirigit a les famílies allà presents per dir-los que Espanya està canviant "molt de pressa" i que no cal caure en la "temptació" de creure "que hi ha dreceres" per aconseguir les grans metes o d'acceptar promeses "que sabem que no es compliran".
"Avui més que mai sabem que només amb molt d'esforç, amb molt de treball, i sent molt exigents amb nosaltres mateixos, aconseguirem allò pel que portem treballant molt temps", ha conclòs la secretària general del PP.
Cospedal: «Garantir la unitat és garantir la igualtat de drets i deures»
Política
La secretària general del PP ha incidit que el país "segueix avançant" en una "Espanya unida tot i les envestides d'alguns" | El debat sobiranista que intenta fer "Espanyes de dues velocitats i espanyols amb diferents drets i deures", ha afegit
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
23 de novembre de 2014 a
les 15:49
Et pot interessar
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
