El Comitè d'Empresa de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha desconvocat la vaga prevista per a demà entre les 7 i les 9 hores i entre les 18 i 20 hores amb l'objectiu de 'donar-se un termini de negociació' amb l'empresa, segons han explicat fonts sindicals. 'Hem decidit desconvocar la vaga de demà com a mostra de bona voluntat i per no agreujar més els problemes dels usuaris', han indicat aquestes fonts.
FGC ha explicat en un comunicat que 'després de diverses mobilitzacions sindicals' i de 'negociacions amb el Comitè d'Empresa i el Departament de Política Territorial, s'ha arribat a un principi d'acord per aprovar el Contracte Programa, que permetrà negociar el nou conveni col·lectiu'.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de setembre de 2010 a les 18:34
Et pot interessar
-
Política Feijóo acusa Sánchez d'encapçalar un «govern fallit» que s'ha «posat de perfil» davant els incendis
-
Política El Govern insta els ajuntaments a posar-se les piles amb el català
-
Política Ordinalitat, l'exigència amb el somriure de Díaz Ayuso de fons
-
Política «Millorar els serveis públics» i «prosperitat»: els objectius del nou curs d’Illa
-
Política El govern espanyol garanteix «protecció diplomàtica» a la Flotilla: «No permetrem que es violi la legalitat internacional»
-
Política Reapareix la periodista amb qui dinava Mazón durant la dana deu mesos després