El Congrés fixa 8 d'abril com a data per debatre la consulta a Madrid
La petició del traspàs del 150.2 es debatrà d'aquí a tres setmanes
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | Sánchez anuncia 175 milions per a educació infantil gratuïta Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 18 de març de 2014 a les 20:11
Més ràpid del que es pensaven. Així es pot veure la programació del debat pel traspàs de la competència per celebrar refetèndums que el Parlament demanarà a Madrid. Els tres diputats catalans que l'hauran de defensar s'han de reservar el proper 8 d'abril, data prevista per la Mesa del congrés espanyol. Precisament la data s'ha conegut el mateix dia que la cambra catalana ha encomanat als grups que escullin els diputats que l'hauran de defensar.
Et pot interessar
-
Política Ayuso marxa de la conferència de presidents perquè s'hi ha parlat en català i basc
-
Política Salutació ràpida entre Illa i Ayuso: el president parlarà en català i la líder madrilenya ha amenaçat de marxar de la reunió si no es parla en castellà
-
Política Illa garanteix que parlarà en català a la conferència de presidents malgrat les amenaces d'Ayuso
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP