El diputat del PSC, Dani Fernández, ha manifestat durant el Comitè Federal del PSOE que la remodelació del govern espanyol "és bona per Catalunya i per Espanya".
Ha afegit que el fet "que s'hagi produït ara i no després de les eleccions catalanes és una bona notícia pel socialisme català, perquè la remodelació enforteix el nostre electorat i segur que tindrà conseqüències positives de cara a les eleccions".
Fernández ha exposat que les decisions de José Luis Rodríguez Zapatero "impulsen les reformes que Catalunya i Espanya necessiten". Ha criticat que mentre el PSOE "treballa", el PP i CiU "fan el gandul", i aquesta és "la diferència a l'hora d'afrontar una crisi tant important com la que tenim".
ARA A PORTADA
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
-
-
Publicat el
23 d’octubre de 2010 a
les 11:58
Et pot interessar
-
Política
Una victoria parcial
-
Política
Una victòria parcial
-
Política
Sánchez accepta un «cara a cara» amb Feijóo el 16 de novembre
-
Política Felipe González: «Votaré en blanc el 29-N»
-
Política
El govern espanyol esperona la Generalitat a analitzar fins a on pot arribar amb la lluita contra l'especulació
-
Política El PP situa Álvarez de Toledo i Borja Sémper com a números dos i tres de la llista de Feijóo per Madrid
