El PP de Barcelona ha denunciat aquest dissabte davant dels Mossos d'Esquadra un atac a pedrades a la seva seu del districte barceloní de Sant Andreu, ha informat el partit a Europa Press.
El líder municipal del PP, Alberto Fernández, ha ressaltat que el partit "seguirà present als barris de la ciutat reiterant el compromís per a una millor Barcelona i una Catalunya compromesa amb Espanya".
Els desperfectes s'han produït la matinada d'aquest dissabte a la seu, on Fernández s'ha reunit amb els militants del partit del districte després de conèixer l'atac.
El PP denuncia un atac a la seva seu del districte barceloní de Sant Andreu
Política
El seu líder municipal, Alberto Fernández, ha ressaltat que el partit "seguirà present als barris de la ciutat reiterant el compromís per a una millor Barcelona i una Catalunya compromesa amb Espanya"
ARA A PORTADA
-
Política El Congrés tomba els decrets d'habitatge i Sánchez meditarà durant el cap de setmana si convoca eleccions Lluís Girona Boffi
-
Política Rufián desitja l'«ostracisme polític» de Junts: «No vull gent que es dedica a putejar el meu poble» Lluís Girona Boffi
-
-
Economia Foment del Treball critica les polítiques d’habitatge «orientades a buscar culpables» i reclama més oferta Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
13 de desembre de 2014 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Política
Pepe Álvarez critica el rebuig de Junts: «No és un decret a favor de Sánchez, sinó a favor de la gent»
-
Política
Albiach acusa PP, Vox i Junts de «traïció» per tombar els decrets d’habitatge
-
Política El PP acusa el govern espanyol de «demagògic» i diu que la pròrroga dels lloguers «ataca» les classes vulnerables
-
Política
Última oferta del govern espanyol a Junts: tramitar el decret en habitatge com a projecte de llei
-
Política
Els Mossos blinden la seu de Junts davant la protesta pel «no» als decrets d'habitatge
-
Política
ERC inclou la governança catalana del Consorci de la Zona Franca a la condonació del FLA
