"No vull que hi hagi més prostitució als carrers i a les carreteres de Catalunya". Aquesta contundent declaració ha marcat el discurs de la presidenta del Partit Popular de Catalunya (PPC), Alícia Sánchez Camacho, en un acte que reivindicava el paper de la dona a la societat actual. Camacho ha criticat aquells partits, com el PSC, que preparen una regulació dels prostíbuls i ha assegurat que el PP estudiarà les possibles iniciatives que es puguin presentar al Parlament per "prohibir" la prostitució. La competència per fer-ho, explica Camacho, és, no obstant això, "del parlament de l'Estat".
"No vull veure des de la Jonquera i fins a Barcelona, o a les carreteres de l'àrea metropolitana, dones que estan exercint la prostitució", ha explicat a mode d'exemple la líder popular. La prostitució comporta "l'esclavització de la dona" per part de les "màfies" d'explotació sexual. És en aquest punt en el qual Sánchez-Camacho opina que hi ha un llarg camí per recórrer. Per això, el programa del Partit Popular inclourà una referència a la necessitat d'elaborar un 'pla de xoc' en col·laboració amb la policia per actuar més intensament en la desarticulació d'aquestes xarxes organitzades.
"Volem ser contundents contra les màfies i permetre possibles mitjans d'incorporació de totes aquestes dones a la veritable vida laboral", ha sentenciat la candidata del PP a les eleccions catalanes.
L'acte en el qual ha participat Alícia Sánchez Camacho ha estat organitzat per la plataforma 'Temps de dones', una associació que porta el nom del darrer llibre de la presidenta del PPC. Dues-centes dones han assistit a l'auditori de la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona per donar suport a la candidata del Partit Popular a les eleccions del proper 28 de novembre.
Juntament amb Sánchez-Camacho, també han participat en el col·loqui, l'ex atleta cubana, Niurka Montalvo, l'ex professora al País Basc, Gotzone Mora, amenaçada de mort per ETA des de fa vuit anys, Isabel Sauras, la propietària de Calçats Castanyer, i la periodista Carla de la Vega.
							
																					
																ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2010 a les 13:34
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												Pujol demana a l'Audiència Nacional que valori el seu estat de salut per decidir si pot sotmetre's al judici Política
												Pujol demana a l'Audiència Nacional que valori el seu estat de salut per decidir si pot sotmetre's al judici
- 
												 Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat Política
												El PP compara Óscar Puente amb un primat: la ressaca de la compareixença de Sánchez al Senat
- 
												 Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana Política
												Aznar assegura que Pujol va prioritzar la immigració magribina per evitar la llatinoamericana
- 
												 Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública Política
												Junts denuncia que la Generalitat hagi contractat tecnologia xinesa per desplegar la fibra òptica pública
- 
												 Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos Política
												BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos
- 
												 Política
												Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Política
												Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes

 
															 
															 
															 
															 
															