[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UbjQohYgUiY[/youtube]
El procés sobiranista que ha encetat Catalunya no ha castigat les relacions internacionals de les empreses catalanes, ha reconegut avui el president de la patronal catalana, Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà, en una conferència-col·loqui a Madrid. A més, també ha explicat que "és difícil de valorar" si hi ha la possibilitat que acabi passant.
Després de defensar una reforma de la Constitució espanyola perquè Catalunya se senti més còmoda a Espanya, ha afirmat que si el Govern continua tenint la intenció d'organitzar una consulta independentista, aquesta ha de ser "legal" perquè "l'ordenament jurídic és la base de les relacions empresarials", i quedarien compromeses per qualsevol actuació fora d'aquest marc.
Per tot plegat, ha sentenciat: "És el moment de fer possible l'acord en tots els termes polítics, econòmics i culturals per continuar treballant en un projecte comú."
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’abril de 2013 a les 19:00
Et pot interessar
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena