[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UbjQohYgUiY[/youtube]
El procés sobiranista que ha encetat Catalunya no ha castigat les relacions internacionals de les empreses catalanes, ha reconegut avui el president de la patronal catalana, Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà, en una conferència-col·loqui a Madrid. A més, també ha explicat que "és difícil de valorar" si hi ha la possibilitat que acabi passant.
Després de defensar una reforma de la Constitució espanyola perquè Catalunya se senti més còmoda a Espanya, ha afirmat que si el Govern continua tenint la intenció d'organitzar una consulta independentista, aquesta ha de ser "legal" perquè "l'ordenament jurídic és la base de les relacions empresarials", i quedarien compromeses per qualsevol actuació fora d'aquest marc.
Per tot plegat, ha sentenciat: "És el moment de fer possible l'acord en tots els termes polítics, econòmics i culturals per continuar treballant en un projecte comú."
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’abril de 2013 a les 19:00
Et pot interessar
-
Política
L'exassessor fiscal dels Pujol admet que la regularització fiscal es va fer «ràpid i corrent»
-
Política
Sánchez reivindica el nou finançament i promet que s'esforçarà per convèncer Junts
-
Política
Junts compara Rodalies amb el finançament: «L'Estat tindrà la clau de la caixa i dels trens»
-
Política
Feijóo ataca Junqueras per actuar com a «ministre d'Hisenda» de Sánchez
-
Política
Òscar Playà, de l'oasi del Metro al caos de Rodalies
-
Política
La CUP creu que la nova Rodalies és «una maniobra de màrqueting» i en reclama la gestió «100% catalana»
