Els defensors de Tabàrnia han agafat embranzida. El diumenge 25 de febrer pretenen omplir la plaça Sant Jaume de Barcelona en la primera "gran manifestació" de la plataforma unionista i, aquest dimecres, el precursors del discurs de les "dues Catalunya" han anunciat una nova incorporació: el controvertit propietari de la Bruixa d'Or, Xavier Gabriel.
L'empresari se suma als noms d'Albert Boadella -autoproclamat president de Tabàrnia-, el periodista Jaume Vives -autoproclamat portaveu-, i el també periodista Tomás Guasch -autoproclamat ministre d'Esports-. En el govern fictíci de la plataforma que proposa indepditzar-se de Catalunya per unir-se a Espanya, Gabriel actuarà com a ministre d'Hisenda.
La plataforma que proposa independitzar-se de Catalunya per unir-se a Espanya ara vol canviar el nom de la plaça dels Països Catalans de Barcelona. L'alternativa que proposen no deixarà indiferent a ningú: Plaça de Tabàrnia. Aquest dimecres, poc més de 24 hores després d'iniciar la campanya a través de change.org, ja acumula 25.000 signatures.
El propietari de la Bruixa d'Or ja és ministre de Tabàrnia
Política
L'empresari Xavier Gabriel ha copsat l'atenció mediàtica diverses vegades en els darrers mesos per la seva oposició frontal al procés català
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
14 de febrer de 2018 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
-
Política
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
