Crida a files i llegir la "cartilla" als quatre regidors del PSC que formen govern a Vic. Segons Figueras, els quatre regidors s'han compromès a fer bondat i no donar suport a l'alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d'Abadal (CiU) amb qui formen govern. Aquesta tarda des del Parlament, Figueras ha informat que han parlat amb els quatre regidors perquè no "siguin delators" i no facin seguiment de la política de Vila d'Abadal.
La portaveu socialista ha recomanat a Mas “que escolti les veus del seu propi partit com el senyor Recoder, que ha anunciat que ell no pensa fer com l’alcalde de Vic”. Segons Figueras, “des del PSC insistim a defensar una immigració ordenada i legal; la regulació de la immigració correspon a l’Estat i els ajuntaments no s’han de convertir en delators entomant una responsabilitat que no és seva”.
El PSC crida a files els seus regidors de Vic
Carme Figueras,portaveu socialista al Parlament, "no poden convertir-se en delators". "Ja es veurà si es trenca el govern" aclareix la diputada.
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Catalunya relaxarà les restriccions d'accés al medi natural per la pesta porcina a partir de dilluns Redacció
Publicat el 13 d’abril de 2010 a les 17:29
Et pot interessar
-
Política
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
Junts insta ERC a aprofitar la «debilitat» de Sánchez per forçar-lo a fer concessions amb Catalunya
-
Política
La dimissió d'un membre de la direcció per denúncies d'assetjament agreuja la crisi al PSOE
-
Política
L'Ajuntament de Palma declararà Pedro Sánchez persona non grata
