Crida a files i llegir la "cartilla" als quatre regidors del PSC que formen govern a Vic. Segons Figueras, els quatre regidors s'han compromès a fer bondat i no donar suport a l'alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d'Abadal (CiU) amb qui formen govern. Aquesta tarda des del Parlament, Figueras ha informat que han parlat amb els quatre regidors perquè no "siguin delators" i no facin seguiment de la política de Vila d'Abadal.
La portaveu socialista ha recomanat a Mas “que escolti les veus del seu propi partit com el senyor Recoder, que ha anunciat que ell no pensa fer com l’alcalde de Vic”. Segons Figueras, “des del PSC insistim a defensar una immigració ordenada i legal; la regulació de la immigració correspon a l’Estat i els ajuntaments no s’han de convertir en delators entomant una responsabilitat que no és seva”.
El PSC crida a files els seus regidors de Vic
Política
Carme Figueras,portaveu socialista al Parlament, "no poden convertir-se en delators". "Ja es veurà si es trenca el govern" aclareix la diputada.
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme celebra l'amnistia i Illa avisa que amb PP i Vox no seria una realitat Bernat Surroca Albet
-
Política On eren, on són i on seran els quatre líders del procés amnistiats definitivament? Oriol March
-
-
-
Política Romeva celebra l'amnistia: «No demanem compensacions, sinó memòria i democràcia» Marc Orts i Cussó
Publicat el
13 d’abril de 2010 a
les 17:29
Et pot interessar
-
Política
El TC tomba el recurs del Defensor del Poble contra la suspensió del vot dels nacionalitzats amb la llei de nets
-
Política
Milei entra en campanya per la ultradreta des de Madrid: «Sánchez és un dictador impresentable»
-
Política Trump veta l'entrada d'Ada Colau a Puerto Rico
-
Política
Albiol intenta apagar el foc per l'atac del PP al català a l'escola: «Cada dia es parla menys»
-
Política
L'hermetisme de Feijóo amb les llistes fa perdre els nervis el PP català
-
Política Junqueras i Romeva tornen a les llistes d’ERC al Congrés després de l’amnistia
