El Departament d'Ensenyament ha presentat al·legacions a una de les lleis més polèmiques del govern del Partit Popular (PP), la Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (Lomce). Així ho ha anunciat la consellera Irene Rigau, que vol evitar l'aplicació del reial decret de continguts curriculars que desenvolupa el text, conegut també com a llei Wert.
El passat 3 de gener el Departament va trametre l'escrit al Ministeri d'Educació, i després de l'anunci que es presentaria un recurs d'inconstitucionalitat contra la LOMCE el passat mes de desembre.
A més, Rigau ha carregat contra la llei per voler “anul·lar” políticament Catalunya, i ha reivindicat que la Generalitat ha d'aplicar les seves pròpies polítiques en matèria d'educació a través del desplegament de la LEC.
Ensenyament es planta contra els continguts de la llei Wert
Rigau anuncia que s'han presentat al·legacions a l'esborrany del decret de continguts curriculars de la Lomce
Ara a portada
-
-
Política ERC avala la nova injecció de crèdit d'Illa a canvi d'incidir en la resposta als aranzels Sara Escalera
-
Política L'oficialitat del català: entre la discreció i una pròrroga de Junts a Sánchez que no és eterna Bernat Surroca Albet
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el 08 de gener de 2013 a les 13:54
Et pot interessar
-
Política La jutgessa processa el germà de Sánchez per prevaricació i tràfic d'influències
-
Política Primeres esquerdes entre Illa i l'establishment
-
Política El doble missatge pel català que deixa l'assaig general de Sant Jordi
-
Política Laure Vega, el lideratge emergent de la CUP que s'asseu a la taula amb el Govern