El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, no descarta reforçar les Unitats d'Intervenció Policial (UIP) -els antiavalots- a Catalunya amb motiu de les eleccions del 27 de setembre. Així ho ha dit aquest dimarts en ser preguntat pels mitjans de comunicació al Congrés dels Diputats.
Díaz ha remarcat que les competències de seguretat ciutadana a Catalunya corresponen als Mossos d'Esquadra i no a la policia espanyola. Ara bé, segons ha recordat a Catalunya hi ha grups de les UIP per custodiar edificis que pertanyen a l'administració de l'Estat i que "en situacions sensibles" es pot considerar necessari "reforçar-los".
En aquest sentit, el ministre ha explicat que el seu departament analitza constantment "les amenaces i riscos per saber si cal enviar un reforç".
Fernández Díaz no descarta enviar més antiavalots a Catalunya de cara al 27-S
El ministre de l'Interior recorda que el seu departament analitza constantment "les amenaces i riscos"
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
18 d’agost de 2015 a
les 17:50
Et pot interessar
-
Política
Collboni proposa aplicar l'any que ve la pujada de la taxa al creuerista d'escala
-
Política
Illa se cita amb el talent català a Silicon Valley
-
Política
El Congrés expulsa temporalment els agitadors Vito Quiles i Bertrand Ndongo
-
Política
Junts urgeix el PSOE a aplicar deduccions fiscals per arribar a acords en habitatge
-
Política
La defensa dels Pujol tanca files i diu que no s'ha demostrat corrupció amb els diners de la família
-
Política
Pinça del PP, el PSOE i Vox al Senat per descartar un salari mínim català
