El Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques ha elaborat una sèrie d'"indicacions" per retallar les despeses dels màxims responsables i directius del sector públic estatal amb contractes mercantils o d'alta direcció, entre les quals es troben la d'acollir-se a la tarifa turista en els seus viatges d'avió o tren i la d'utilitzar amb caràcter general el transport públic per als seus desplaçaments.
Aquesta llista d'indicacions -vuit en total- vénen recollides en una Ordre publicada aquest dijous en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) i signada pel ministre d'Hisenda i Administracions Públiques, Cristóbal Montoro.
L'Ordre, que s'aplicarà als contractes mercantils o d'alta direcció que se signin a partir d'aquest divendres, data de la seva entrada en vigor, fixa el sistema de compensació per despeses en concepte de dietes i desplaçaments per als màxims responsables i directius del sector públic estatal.
Hisenda insta els directius del sector públic a viatjar en classe turista i utilitzar el transport públic
Política
El Ministeri de Cristóbal Montoro publica vuit "indicacions" per a aquest tipus de càrrecs
ARA A PORTADA
-
-
Política Feijóo promet (ara sí) executar les inversions de l’Estat a Catalunya: «Vindré cada tres mesos per retre comptes» Marina Amposta
-
-
Política L'accident de Toledo enfonsa el PSOE i dona «supermajoria» al bloc PP-Vox, segons «El Mundo» Gerard Mira
-
Política El pes electoral de les desgràcies: l’accident d’Urda passarà factura el 29-N? Toni Rodon | Irene Rodríguez
Publicat el
20 d’agost de 2015 a
les 08:38
Et pot interessar
-
Política
Els «outsiders» del 29-N: quins partits són i a qui poden treure vots?
-
Política
El futur que espera a Junts després del retorn de Puigdemont
-
Política
El govern espanyol aprovarà un decret amb ajudes pels afectats per l'accident de Toledo
-
Política
El tàndem Rufián-Montero no tornarà a Barcelona i farà dos actes a Madrid abans del 29-N
-
Política
El PP acusa TVE de fer un «ús partidista» de la televisió per ajornar el debat electoral a Catalunya
-
Política
Colau i Rufián carreguen contra Junts i PP: «no es pot comptar amb ells en habitatge»
