El Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques ha elaborat una sèrie d'"indicacions" per retallar les despeses dels màxims responsables i directius del sector públic estatal amb contractes mercantils o d'alta direcció, entre les quals es troben la d'acollir-se a la tarifa turista en els seus viatges d'avió o tren i la d'utilitzar amb caràcter general el transport públic per als seus desplaçaments.
Aquesta llista d'indicacions -vuit en total- vénen recollides en una Ordre publicada aquest dijous en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) i signada pel ministre d'Hisenda i Administracions Públiques, Cristóbal Montoro.
L'Ordre, que s'aplicarà als contractes mercantils o d'alta direcció que se signin a partir d'aquest divendres, data de la seva entrada en vigor, fixa el sistema de compensació per despeses en concepte de dietes i desplaçaments per als màxims responsables i directius del sector públic estatal.
Hisenda insta els directius del sector públic a viatjar en classe turista i utilitzar el transport públic
Política
El Ministeri de Cristóbal Montoro publica vuit "indicacions" per a aquest tipus de càrrecs
ARA A PORTADA
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
-
Política Eusebi Campdepadrós, exsecretari de la mesa del Parlament, deixa Junts després de ser amnistiat Lluís Girona Boffi
Publicat el
20 d’agost de 2015 a
les 08:38
Et pot interessar
-
Política
Von der Leyen defensa «enfortir» les fronteres en els punts crítics després de la crisi de Ceuta
-
Política
L'Audiència Nacional vol saber si l'entrada de migrants a Ceuta va ser una «acció concertada»
-
Política
Malestar al govern espanyol per la reacció europea a la crisi de Ceuta: «No han estat a l'altura»
-
Política
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
-
Política
«Hem de recuperar una etiqueta com la del catalanisme»
