La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Lleida ha demanat una convocatòria urgent de la comissió de seguiment de l'Audiència Pública de les Basses d'Alpicat, després de conèixer que els grups municipals de CiU i del PSC treballen sobre la possibilitat de construir-hi un parc temàtic sobre els Barrufets.
La CUP acusa la Paeria de menysprear aquest òrgan consultiu de participació, sorgit de l'Audiència Pública sobre les Basses d'Alpicat i integrat per les entitats i organitzacions que en van formar part i defensa que les Basses es mantingui com un parc familiar, 100% públic i sense la intervenció de capital privat.
La formació considera que, un cop més, la Paeria ignora de manera interessada les conclusions de l'Audiència Pública, les quals es van oposar a la implantació d'hotels i centres comercials a l'espai, així com a la privatització encoberta dels seus usos i gestió. Ara, la CUP exigeix que el consistori convoqui la comissió de seguiment perquè aquesta sigui informada dels últims canvis i pugui ser una part activa en la presa de decisions.
La CUP demana una reunió perquè la Paeria informi sobre les Basses
La formació demana explicacions a l'Ajuntament de Lleida sobre la possibilitat de construir-hi un parc temàtic sobre els Barrufets
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2014 a les 16:30
Et pot interessar
-
Política Detinguts dos menors acusats de filtrar a internet dades sensibles de Pedro Sánchez i dos ministres
-
Política Derrota d'Illa al Parlament: l'oposició tomba la mesura estrella dels 200.000 pisos
-
Política El PSC valida l'acord Puigdemont-Sánchez però descarta un referèndum d'autodeterminació
-
Política Collboni arrenca el pols del pressupost 2026 amb uns comptes rècord i l'escepticisme de l'oposició
-
Política «Que vagin a avortar a una altra banda»: Ayuso es nega a fer el registre de metges objectors
-
Política El PSC votarà en contra de negociar el referèndum d'autodeterminació que demanava Junts