La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Lleida ha demanat una convocatòria urgent de la comissió de seguiment de l'Audiència Pública de les Basses d'Alpicat, després de conèixer que els grups municipals de CiU i del PSC treballen sobre la possibilitat de construir-hi un parc temàtic sobre els Barrufets.
La CUP acusa la Paeria de menysprear aquest òrgan consultiu de participació, sorgit de l'Audiència Pública sobre les Basses d'Alpicat i integrat per les entitats i organitzacions que en van formar part i defensa que les Basses es mantingui com un parc familiar, 100% públic i sense la intervenció de capital privat.
La formació considera que, un cop més, la Paeria ignora de manera interessada les conclusions de l'Audiència Pública, les quals es van oposar a la implantació d'hotels i centres comercials a l'espai, així com a la privatització encoberta dels seus usos i gestió. Ara, la CUP exigeix que el consistori convoqui la comissió de seguiment perquè aquesta sigui informada dels últims canvis i pugui ser una part activa en la presa de decisions.
La CUP demana una reunió perquè la Paeria informi sobre les Basses
La formació demana explicacions a l'Ajuntament de Lleida sobre la possibilitat de construir-hi un parc temàtic sobre els Barrufets
ARA A PORTADA
-
-
Amenaça al Prat: descarten la presència d'explosius a l'avió que ha aterrat d'emergència Guillem Delso
-
-
Aena es bunqueritza en el model centralitzat: catalanitzar la gestió del Prat seria «nul de ple dret» Bernat Surroca Albet
-
Delcy Rodríguez anuncia un «nou moment polític» d'entesa entre Veneçuela i els Estats Units Redacció
Publicat el 08 de desembre de 2014 a les 16:30
Et pot interessar
-
Política
Dos exdirectius d'Isolux desvinculen la presència de Jordi Pujol Ferrusola de la decisió d'invertir a Mèxic
-
Política
El PP regala singularitat
-
Política
El govern espanyol tancarà divendres un augment del 3,1% per a l'SMI, fins als 1.221 euros
-
Política
Mor Ricard Pérez Casado, segon alcalde de la democràcia a València
-
Política
Illa acusa el PP de boicotejar el nou finançament sense plantejar alternatives
-
Política
«Vull que la política sembli divertida»
